پست ثابت


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

سلام دوستای گلم من عاشششششششششششششق دابل

اس به خصوص جونگمین هستم وتا آخرین لحظه به فکرشون میمونم

این پست ثابته اگه میخواین لینکتون کنم بگید تا با چه اسمی بلینکمتون

شما هم منو با اسم وبلاگم لینک کنید!

عاشق این عکسشون هستم الان که این عکس رو نگاه میکنم انتخاب

یخورده سخت میشه!نمیدونم کدومشون را باید انتخاب کنم ؟

نه ...تنها عشق من جونگمین هستش همینو بس!!!!!!

جونگمین جونم اینم بوس من به تو!

بوسه ی دابل اس را دوست داشتین؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ليلا
ساعت21:19---6 بهمن 1391
سلام.ميدوني چقدددددددددددددد ناراحتم؟؟؟؟نميدوني ديگه.....
چرا خبري ازت نيس؟؟؟ناسلامتي اولين دوستم بودي تو وب.ميدوني چقد دوست پيدا كردم؟؟؟؟هيچكدومشون مث تو نبودن.كجايي تو؟؟؟حد اقل يه آپي هم نكردي ببينيم هستي نيستي اصلا كجايي....
اگه نظرمو خوني حتما يه سري بهم بزن...


آبجی هونا
ساعت10:24---5 بهمن 1391
سلام آبجی غزل خوبی؟
من وبتون رو از اردیبهشت سیو کرده بودم ولی آپ نمیکردین چرا؟؟
عزیزم من وب داستانمو جدید زدم سربزن لینک یادت نره نظرم یادت نره


مانلی
ساعت17:21---19 دی 1391
سلام تی اس عزیز ..
بیاید نشون بدیم ما تریپل اس ها هوای ss501 رو داریم
به انجمن اختصاصی ss501 بیاید دو عضو بشید..
بیاید نشون بدیم Tsهای ایران کم نیستن و در این انجمن همه با هم فعالیت مفیدی برای پیشرفت ss501 داشته باشیم!
اگه واقعا تریپل اس هستی بیا انجمن اختصاصی ss501 و خودتو نشون بده...
و اگه دابل اس برات مهمه این انجمن رو به هر تریپل اس دیگه ای ک میشناسی معرفی کن و در وب خودت قرار بده..
واقعا امیدوارم تی اس مفیدی مثل تو رو توی انجمن ببینم!
و تو این زنجیره تبلیغ واسه دابل اس رو قطع نکنی!


http://www.ss501-irfans-forum.com/member.php?action=regi ster&referrer=182


rima
ساعت23:01---18 دی 1391
سلام اونی به کلوب طرفداران دابل اس بپویوندین واین نظرو به کسایی که خیلی دوسشون داری بفرست
انجمن دابل اس
ss501.takbb.com
منتظرتم......


korean3
ساعت14:48---19 آذر 1391
salam upam bia be manam sar bezan webet kheili bahale.....

sarah
ساعت17:09---24 آبان 1391
سلام. وبلاگت خيلي قشنگه. اگه دوس داشتي وبلاگامو لينک کن منم لينکت مي کنم. اينم آدرسشون:

sarah1987.blogfa.com PJM کره ای

sarah1987.mihanblog.com PJMS

sarah1973.mihanblog.com PJMF


زهراممممممم
ساعت1:13---27 شهريور 1391
سلامــــــــ

آپماااااااااااا


shakiba
ساعت14:43---26 مرداد 1391

سلام غزال جووووون چه وب خوشملی داری ایشالله هرچی زود تر بری کره جایی که دوس داری......

مرسیـ خوشگلمـ

ایشاللهـ



مهدي
ساعت13:44---26 مرداد 1391
سلام بيا وبلاگم اتوماتيك خودتو لينك كن
پاسخ:باشهـ


قآلِب هآی عآشـِقآنِه ی شِکَرُ و نَمَک
ساعت23:21---23 مرداد 1391
ممنون عزیزم نظر لطفتهپاسخ:واقعــا عالیـ بود

رز
ساعت22:47---23 مرداد 1391
کاش میدانستم
چه کسی این سرنوشت را برایم بافت…
آنوقت به او میگفتم…
یقه را آنقدر تنگ بافته ای…
که بغض هایم را نمی توانم فرو دهم…!!!

سلام گلم وبت خیلی زیبا و ناناز بود ،جدی میگم!خیلی باهاش حال کردم!!خییییلی دوستت داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!!مرسی
پاسخ:باشهـ عزیزمـ...حتما. ممنونـ


الناز
ساعت12:50---30 تير 1391
سلام اجی غزل جــــــــــــــون اومدی توی وبم و گفتی وبم خوشمله میسی عزیزم وب شما هم عالیههههههههههههه واقعا قشنگه عزیزم من تورو لینک کردم خوشحال میشم با هم دوست بشیم اجی



www.eliloove.samenblog.com



الناز
ساعت12:49---30 تير 1391
سلام اجی غزل جــــــــــــــون اومدی توی وبم و گفتی وبم خوشمله میسی عزیزم وب شما هم عالیههههههههههههه واقعا قشنگه عزیزم من تورو لینک کردم خوشحال میشم با هم دوست بشیم اجی

www.eliloove.samenblog.com


diana
ساعت16:25---11 فروردين 1391
سلام.خوبی.دوستم که انجمن زده که منم توش مدیرم ...بیا عضو شو که هنوز تعداد اعضا زیاد نیست....بدو بیا..منتظرتم....

sampatogh.webs.com



بدو بیا...
پاسخ:ولش بابا.......حوصله ندارم


kim reza
ساعت12:51---10 فروردين 1391
وبلاگ زیبائی داری
پاسخ:میسی


kim reza
ساعت12:49---10 فروردين 1391
لطفاً منو با اسم وبلاگم لینک کنید..

من شما رو لینک کردم

ss501-top-fans

پاسخ:باش گلم


farzaneh 
ساعت12:33---28 اسفند 1390

:::::::::::::::::::::::::::::::VVVVVVV::::::VVVVVV
:::::::::::::::::::::::::::::::VVVVVVVVV:::V VVVVVVV
::::::::::::::::::::::::::::::VVVVVVVVVV::VVVVVVVVV
::::::::::::::::::::::::::::::VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
::::::::::::::::::::::::::::::VVVVVVVVVVVVVVVV VVVV
::::::::::::XXXXX:::::::::VVVVVVVVVVVVVVVVVV
:::::::::XXXXXXXXXX::::::VVVVVVVVVVVVVVVV
::::::::XXXXXXXXXXXX::::::VVVVVVVVVVVVVV
:::::::XXXXXXXXXXXXXXX:::::VVVVVVVVVVV
:::::::XXXXXXXXXXXXXXX:::::::VVVVVVVV
:::::::XXXXXXXXXXXXXXX::::XXVVVVV
::::::::XXXXXXXXXXXXXXX:::XXVVVV
:::::::::::XXXXXXXXXX::::XXXX::::V
:::::::::::::::XXXXXXXXXXXXXXXX
::::::::XXXXX XXXXXXXXXXXXXX:
::::::XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
:::::XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
::::XXXXXXXXXXXXXX
:::::::XXXXXXXXXXX
::::::::::::XXXXXXXXXXXX
:::::::::::XXXXXXXXXXXX
:::::::::::XXXXXXXXXXXXX
:::::::::::XXXXXXXXXXXXXX
::::::::::::XXXXXXXXXXXXXX
:::::::::::XXXXXX:XXXXXXX
::::::::::XXXXXX::::XXXXXX
:::::XXXXXXXXX:::::::XXXXX
:::::XXXXXXXX:::::::::XXXXX
:::::XXX:::::::::::::::::XXXX
::::::XX:::::::::::::::::XXXx
::::::::::::::::::::::::::::XXX
:::::::::::::::::::::::::::::XXXXX
::::::::::::::::::::::::::::::XXXX
appam

مرسی که خفرم کردی



farzaneh
ساعت13:12---27 اسفند 1390
mamnon k sar zadi say mikonam hamash sar bezanam
khastam khbaret konam k linki


farzaneh
ساعت13:12---27 اسفند 1390
mamnon k sar zadi say mikonam hamash sar bezanam
khastam khbaret konam k linki


farzaneh
ساعت17:10---26 اسفند 1390
salam ghazal jon man az aparat ba vabet ashna shodam khoshhal misham age ham b vebam sar bezani ham b kanalam to aparat esmam onja klicka
پاسخ:باش عزیزم حتما


Fatemeh
ساعت9:44---19 اسفند 1390

اونی به خدا نمیدونم چرا وبت تو بخش پیوند های وبلاگم ثبت نمیشه...هرچی میزنم تا ثبت شه بعد که دوباره بر میگردم وبلاگت بین بقیه ی وبلاگ های ثبت شده نیست!
چییییییییییییییییییییییییییی ییییییکار کنم؟؟؟؟؟ یه راه حل خوب بده! منتظرم

اشکال نداره ولی باید قول بدی تا آدرس وبلاگم یادت بمونه تا هروقت آپ کردی بیای بهم خبر بدی.....



sara 
ساعت8:54---15 اسفند 1390

سلام چه وبلاگ قشنگی پر عکسای جونگمینه
مرسی

خواهش عزیزم.....مثلا شومله ها.



saeed 
ساعت16:58---6 اسفند 1390

سلام
حداقل برای سالیان سال ما قریتمون شد بیایم ی سری بزنیم... بی فوا
بگذریم... وبلاگم رو عوض کردم خواستی ی سری بزن.. تا 30 ثانیه صبر کن ی آهنگی بیاد حال کنی

اومدم..........میسی



sania
ساعت11:23---4 اسفند 1390

آپم..
بدووبیاااااااااااااااااااااا ااااا.
با داستانمو جشن تولد کیو جونگ اومدم..

اومدم سیسی جونم....مرسی که خبرم کردی



فاطمه
ساعت17:20---29 بهمن 1390

______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&

&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____ &&&
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&&
____________&&&
______________&&&
_______________&&&&
_______________##________##
_______________###*_______*###
___________.*#####_________#####*.
__________*######__________######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############_______________############
*##*#########_______________#########*##*
*_____########_______________########
_______#######______________#######
________*######_____________######*
_________*#####*__________*#####*
___________*####*__________####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*
_____________.####*__*######
یه سر بزن

نمیشه وارد وبلاگت شد گلم....ببخشید....



دیانا
ساعت16:55---27 بهمن 1390

توی وب کیوجونگم لینکت کردم.

میسی عسیسم.......الان اون وبم لینک میکنم



FAEZEH
ساعت19:50---22 بهمن 1390

سلام غزل جون اسم وبتو که ننوشتی واسم میخواستم برم نبووووووود!!!

ببخشید گلم الان میام بهت میدم...ولی ولش نظر سنجی رو عوض کردم



benyamin
ساعت21:59---18 بهمن 1390
سلام وبه جالبی داری به وبه منم سر بزن خوشحال میشمپاسخ:ممنون.........اومدم

hamed
ساعت22:52---15 بهمن 1390
سلام امیدوارم که خوب باشی.از آشنایی باهات خوشحال شدم.ولی دیگه
باید برم.اصلا اشتباه کردم که واسه سارا این وبلاگو درست کردم.آدم باید اندازه ظرفیتش جنبه داشته باشه.شاید چند روز دیگه این وب رو پاک کردم.ا
ه کاری داشتی بهم ایمیل بزن.اگه هم توی فیس بوک ثبت نام کردی بگو که منم ـدرسشو بدم.بایییییییییییییییییی


مریم
ساعت19:37---8 بهمن 1390
غزل جون من الان واسمون مهمون میاد باید برم اگه شد شب میام اگه نه فردا میام فعلا چینگو
پاسخ:باشه برو منم باید برم گلم


تکنوازنده عشق
ساعت19:21---8 بهمن 1390
سلام دوست عزیز
زیبا بود لذت بردم
اگه دوست داری با ما تبادل لینک کنید مارا با نام تکنوازنده عشق لینک
کنید وبعد به ما خبر دهید که با چه اسمی لینکتان کنیم
موفق وسربلند باشید


مریم
ساعت19:15---8 بهمن 1390
من که میتونم واسه تو مشکلی نیست؟
حالا دقیقا در مورد چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مریم
ساعت18:46---8 بهمن 1390
شوخی که نمیکنی چون رفتن من کاملا واقعیه جدی میگی که خوبه من از تنهایی بدم میادپاسخ:نه عشیشم تو تنها نمیری..........منم باتو میام من ویه سری از دوستام که عشق کره اند

مریم
ساعت21:52---7 بهمن 1390
سلام وبت خیلی باحاله منم دوس دارم برم کره زندگی کنممنم میام!!!!!!!!!راستی وبم بیا خواستی تبادل لینک کنیم

diana
ساعت23:18---6 بهمن 1390
موقعی اومدم دیدم هنوز هیچ کس به غیر من نظر نداده...برای همین گفتم اول..من اول شدم برای نظر دادن توی اون پستت.جایزمم یه جونگ مین طلائیه...زود رد کن بیاد...پاسخ:جااااااااااااانم..............................نفهمیدم............راستی توکه اولین نفر نبودی!!!!!!

FAEZEH
ساعت11:09---6 بهمن 1390
سلام گلللللم مرسی اومدی با اون نظر قشنگت!
اره دیگه من سعی میکنم درست شه دیگه.چقد من از اون دختره که تو اهنگ kiss kiss بود بدم میاد.بازم ممنونمبابای


hamed
ساعت1:52---6 بهمن 1390
سلام خوبید؟امتحانا خوب هستن؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:یک هفته عشق و حال


fereshte
ساعت22:38---4 بهمن 1390
سلام منم لینکت کردم ولی فکر کنم تو آدرسمو درست نزدی آخه تو لینکات زدم وبم باز نشد.
پاسخ:باشه...........درستش کردم


baran
ساعت15:18---4 بهمن 1390
salam ghazal jon mishe linkam koni?khabaresho bem bede k manam linket konam misiپاسخ:سلام گلم هرچی میخوام وارد وبلاگت بشم نمیشه...شاید آأرست اشتباه باشه اگه دوباره به وبلاگم اومدی واین نظر رو دیدی آدرس وبلاگت رو بنویس تا سریع لینکت کنم

SOHA
ساعت23:49---2 بهمن 1390
سلام عزیزم....وب خیلی خوشگلی داری.

به منم یه سری بزن...اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده.

منتظرتم....[بوسه][بدرود]
پاسخ:ممنون گلم من لینکت کردم....بوووووس


saeed
ساعت20:59---2 بهمن 1390
پسر پسر قند عسل
خوب بگو تو کدوم سرور هستی تا منم بیام
اگر می بینی حمله ور می شن بیا من پشتتم
جدی می گم برو اونجا هرکی بهت پیام می ده یا جواب نده یا ی چیز بگو بدش بیاد اگه هم دیدی کنه شده ولت نمی گنه بگو به من ردیفش می کنم...
یوزرت تو سایت چیه؟(نام کاربری)
پرانتز رو گذاشتم که گمراه نشی


ضد دخترا-پسرا بيان2
ساعت6:15---1 بهمن 1390
سلام عزل جون وبت خيلي جالبه--ب منم سر بزن-پسراي باحال و دختراي پرظرفيت بيان2
پاسخ:اومدم....


ضد دخترا-پسرا بيان2
ساعت6:09---1 بهمن 1390
سلام عزل جون وبت خيلي جالبه--ب منم سر بزن-پسراي باحال و دختراي پرظرفيت بيان2
پاسخ:باشه اومدم


دیانا
ساعت22:40---30 دی 1390
عزیزم مرسی..این وب خوگل خودته ادمو می کشه توی خودش...

saeed
ساعت17:56---30 دی 1390
ha ha ha

ghablan to be payam khososi moshkel dashty hala nobat man shode پاسخ:خوبه خودت میدونی!!


saeed
ساعت17:54---30 دی 1390
شما به خانومی تون ببخشید

داشتم تند تایپ می کردم با غلط نوشتم



من که هیچکی کاریم نداره انگار آدم نیستم
پاسخ:صرفا جهت اطلاع گفتم..


saeed 
ساعت17:06---30 دی 1390
سلام
من فردا تا ساعت 2:30 ظهر کلاس دارمپاسخ:خب به من چه؟!


saeed
ساعت13:36---30 دی 1390
خیلی خب.. که به پیام خصوصی حصاصی؟ ایبی نداره منم نمی دم
شوخی کردم من وفا دارم


GEL
ساعت17:20---29 دی 1390
سلام وبلاگی پر محتوایی دارید ازش خوشم میاد یه سر به ما هم بزن و اگه خواستی با نام GEL لینکم کن تا وبلاگم به طور خودکار شما را لینک کند ممنون

دیانا
ساعت10:56---29 دی 1390
سلام.مرسی که سر زدی.مرسی که اومدی...منم دابل اس رو دوست دارم ولی نه تا این حد...البته سال پیش تا همین حد بود.
پاسخ:هه هه هه چه باحال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 7 دی 1398برچسب:,سـاعت 17:37 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.